איך ייתכן שכל האחים ואפילו אמא שלו מצאו בתים ורק הוא נשאר מאחור?😥
תכירו את בארני, גור מתוק בן ארבעה חודשים.
למי שלא מכיר את הסיפור של בארני, הכלב הזה הוא פשוט נס!
בארני הגיע אלינו לפני חודשיים לאחר שנמצא יחד עם אחיו ואמא שלו במושב ליד ירושלים.
לצערינו באותו יום שהוא הגיע אלינו הוא אושפז והתגלה שהוא חולה בפרוו מאוד אלים והוטרינרים לא השאירו לו הרבה סיכוי לשרוד, אבל החלטנו להלחם עליו.
בארני היה מאושפז שבועיים שלמים ושרד!!
גור קטן עם מערכת חיסונית חלשה, עבר את הנורא מכל ועכשיו הוא במצב שהוא בריא, שמח, חכם, מחונך חלקית לצרכים וגאון!
לא ייאמן שהגור המקסים הזה עדיין לא מצא בית.
בארני מחכה לכם באומנה בתל אביב, הוא כלב מהמם וישמח לבית טוב לכל החיים♥️
מגיע לו אחרי מה שהוא עבר את ההכי טוב!